tylkowlosy.pl
Zwroty i reklamacje

Zwroty i reklamacje

 

ZWROTY

Zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (j.t. Dz. U. z 2020 r., poz. 287) kupującemu przysługuje prawo odstąpienia od umowy kupna w przeciągu 14 dni od otrzymania przesyłki. Od umowy można odstąpić wypełniając załączony formularz i wysyłając go na adres sklep@tylkowlosy.pl. Następnie w ciągu 14 dni od wysłania formularza należy odesłać, odpowiednio zabezpieczoną paczkę, na adres:

Formularz zwrotu

Beauty Shop Bydgoszcz Rykaczewski Zbigniew
Sosnowa 22
87-125 Silno

 

Zwracany produkt nie może nosić śladów użytkowania i powinien być zapakowany w oryginalne, niezniszczone pudełko. Należy dołączyć dokument sprzedaży: paragon lub kopię faktury. Koszt wysłania zwrotu ponosi klient.

Zwrot środków następuje przy użyciu takich samych sposobów płatności jakie zastosował klient. Wyjątkiem jest gdy metodą płatności było pobranie. W takim przypadku w formularzu zwrotu należy podać numer konta bankowego. Pieniądze zwracane są od razu po dotarciu przesyłki i jej sprawdzeniu. Nie później niż po 14 dniach.

Klient nie otrzyma zwrotu kosztów poniesionych za odesłanie paczki.

 

REKLAMACJE

Jeżeli kupiony towar ma istotną wadę, istnieje możliwość złożenia reklamacji. Jej podstawą jest rękojmia albo gwarancja (o ile została udzielona).

W tym celu należy wypełnić załączony formularz i wysłać go na adres sklep@tylkowlosy.pl

 

Rozpatrzenie reklamacji nastąpi najpóźniej w ciągu 14 dni roboczych od daty otrzymania zwrotu.

Zasadniczo reklamację można zgłosić w ciągu roku od zauważenia wady jednak czas na złożenie reklamacji nie może się zakończyć przed upływem okresu odpowiedzialności sprzedawcy.

 

Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się

Infolinia:

Telefon: 515 849 244

Email: sklep@tylkowlosy.pl

więcej więcej
Producenci
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium